rabiamerye bebeğiniz çok küçük, muhakkak tekrar götürün. Aynı hastalıktan bizde de var bir haftadır. Evde antibiyotik, zaditen damla ve iki çeşit hava alıyorduk. Bu sürede dört kez doktora gittik. Buhar makinesi de sürekli çalışıyordu ona rağmen ciğerlerine inmiş.Dün hastaneye yatış yaptılar, buradan tedaviye devam ediyoruz. Bebeklerde çok değişik bir salgın var ve mikrop çok dirençli