naimeylmz bir kolik annesi olarak tavsiyem gaz damlalarıyla boş yere daha fazla bebeğinizi rahatsız etmeyin ne yazık ki çare olmuyor, bir bardak içme suyunun içine yarım çay kaşığı kimyon, kaşığın ucuyla da şeker ekleyip cezvede beş dk kaynatın, ılıdığında sabah ve akşam birer tatlı kaşığı içirin, bir nebze de olsa rahatlayacak, pişik içinse penaten kullanmanızı öneririm eğer ileri boyutta değilse, mutlaka ılık su yardımıyla pamukla silin güzelce kuru tutun ve penateni her alt açmada uygulayın🙏