Ikrabuglem16 Selam kızlar Bayadır bu problemle karşı karşıyayım bardaklarım puslu böyle bugulu çıkıyor yanı ne yaptıysam olmadı cam gibi parlayan bardaklar istiyorum yok olmuyor elimde yıkıyorum bardakları ne yapmam lazım taktik verin
Ikrabuglem16 Ikrabuglem16 deterjan değiştirdim olmadı tuzlu çalıştırdım tuzsuz çalıştırdım yine olmadı. Parlatıcısız asla bırakmıyorum niye böyle oluyor sinir oluyorum artık
konusamiyorumyalnizcaforum Ikrabuglem16 Bi videoda görmüştüm tuz koyduğunuz bölümü kaşıkla karıştırın kapatın sonra tekrar çalıştırın makineyi .
Biomuallim Ikrabuglem16 makine kaç yıllık canım iç boruları değiştiriyorlar ya da 10 seneyi geçtiyse değiştirmekte fayda var
Melis1706 Ikrabuglem16 sular cok kirecliyse bulundugunuz yer onlar yapiyor cunku bizim bursa oyle ne yapsak parlamiyoe
Ikrabuglem16 Busegr aslında önceden tahta kaşık atıyordum ama Bayadır atmıyorum deterjan emdiğini öğrendiğimden beri
Busegr Ikrabuglem16 derin detay bir temizle o zaman ben öyle yapıyorum tahta kaşıkla karıştırma işi olmadığında önce siliyorum sonra temizleme deterjanıyla en yüksek ısıda boş çalıştırıyorum bittikten sonra parlatıcı ekliyorum 🤷🏼♀️ inşallah makinen bozuk değildir çok pahalıııı 😂
Biomuallim Ikrabuglem16 servis gelince makinenin en altından bi boru değişti,ama o ne borusuydu bilmiyorum gider borusu ayrı canım
Ikrabuglem16 Busegr aslında buğu olmasa güzel yıkıyor ama bardaklara bi garezi var ya 2 ayda bir kesin temizleyici alır boş çalıştırırm daha ne istiyor benden çözemedim
Bebegimm1 Ikrabuglem16 ben makıneye tablet dışında bir şey atmıyorm güzel yıkıyor ama pervanesi iç gider yerini falan temizlerim mesela o pervanelerin deliklerin hepsi açık mı bakın bazen içine yemek kalıntısı kaçıyor hangi tablet denediniz bu yeni çıkan tabletler baya güzel yıkıyor
Ikrabuglem16 Bebegimm1 şuan fairy kullanıyorum çokta pahalı malum pervaneyi de söktüm ama ikiye ayrılması lazım diye biliyorum ama ayırmadım sanırım benimki açılmıyor
Bebegimm1 Ikrabuglem16 çeşmeyi açın bakın su iki tarafdan da çıkıyor mu diye suyunuz çok kireçlimi oda bardaklarda leke yapr
Busegr Ikrabuglem16 hepsi ayrılmıyor suyunu boşaltıp tezgaha vur hafif hafif varsa içinde birşey çıkıyor ama pervanedeki yemek o kadar buğu yapmaz bardağa bende fairy kullanıyorum temizleyici ve parlatıcıda fınısh ama yağ çöze önce bi boğuyorum içini kapağını falan