Yanlız olmadığımı soyleyın lütfen 21aylık oğlum var. Su ıster verırım ağlar kendım ıcıcem diye elıne verıyorum atıp kaçıyor yapma annecım dıyorum herseyı onada yapar dıkkatını dağıtmaya çalışıyorum bu aralar mız mız herseye ağlar bıldıgınız küçük ergen trıplerı normalmı acaba