durmaz canım benim kızım şu an 17 aylık ama 6-7 aylıkken hastalanmıştı burun akıntısı ve öksürük vardı çocuk aciline gittim ZADİTEN diye bir damla verdi kilosu kadar damla sıktım çay kaşığına verdim geçene kadar kullan dedi bikaç güne geçti sonra farklı hangi doktora gitsem öksürük burun akıntısı yüzünden farklı bikaç doktor da hep zaditen damlayı verdi bitkisel de heralde zararı yokmuş gece yatmadan kilosu kadar günde 1 defa. Alerjisi olan çocuklara da verdikleri için genelde böyle geçiyormuş ilaç ama normal bebeklerde de kullanılıyormuş yani kızım ne zaman hastalansa hemen bunu veriyolar ciğerlerine inmemiş oluyor zaten başgam falan bakıyorlar önce. Antibiyotik veren doktorlar var allahtan şimdiye kadar kimse bize vermedi atlattık hep. Geçmiş olsun