aliks Benim bebeğimde öyleydi😍 ah ah güzel günlerdi. Şimdilerde nasıl özlüyorum o günleri. 1,5 yaşında şuan ama yenidoğan halleri bir başkaymış. Bırakın işesin ne olacak ki. Sorun bu olsun yeter ki. Size tavsiyem altını açmadan önce bezini bebeğinizin altına yerleştirin. Altını açar açmaz hızlıca silip çişli bezini alır almaz altındaki bezi hemen üzerine kapatın. Anlatınca olmadı tabi uygulamalı göstermek daha mantıklı ama öyle bir imkan yok malesef. Bu arada sizin bebeğiniz çok küçük. Bebekler yarım saatte bir doldurur bezlerini. Çocuk gibi değiller. Sık sık değiştirin yani. Gerçi niye söylüyorum ki bunları zaten biliyorsunuzdur. Sevgiyle büyütün🌺