Pol34 Tombikdonerartikcokpahali belki biraz heyecan girer hayatımıza akşama kadar birbirine laf sokan siyasetçilerden farklı haberler izleriz falan güzel olur 🤣
KaynanaYiyen Hilalgunes şirinceye gel orası korunuyodu bi ara kıyamet kopmayacakmış orda. O zaman birşeyler de çarpmaz. 😁😁😁😁
Tubasahra KaynanaYiyen Amin amin.2000 de kiyamet kopacak dediler.Anam.O gün elektrikler de gitti baya korkmuştuk bak 23 yıl geçti üzerinden😬😬😬
semosderler Hilalgunes yani o da gelsin buradayız 😂 şaka bir yana cidden çok kötü günler geçirdik rabbim tekrardan yaşatmasın 🤲