_hilalim123_ Regliye bir hafta kala korumasz ilişki oldugunda gebe kalma olasılığı nedir bir arkdsmn basna gelmis cocugu 6 aylk öküzden soruyorum arkdslar eşi istemiş bisey olmas demis
ikiprensannesi12 _hilalim123_ her korunmasız ılıskı rısklı tabıkı çok afedersınz ama adet bıtınce ılıskı yasandıysa zaten reglın gecıkmesını beklemek sacmalık olur bence yumurtalıklar temız ben her ıkı gebelıgımı de 2haftalıkken ogrendım reglıme de 1hafta 10gun kala ogrendım
Rojdaa _hilalim123_ Ben emzirdiğim dönemlerde bir kaç kez korunmasız ilişki yaşamıştık ve hamile kalmadım. Ama herkeste aynı şey olacak diye bir şey yok belki süt koruyordu ya da yumurtalıklar o ara tembeldi bilemiyorum. O yüzden korunmasız ilişki yasadiysa hamile olma ihtimali yüksek ben olmadım ama o olabilir.
adaatuna _hilalim123_ arkadaşınız baya cahil sanırım🤗 her gün gebe kalma riski vRdır her kadının yumurtlama günü farklıdır
_hilalim123_ adaatuna cahilliği geçtim banada inanmyor eşi demiş işte hicbirsey olmaz sadece yumurtlama günü önemli demiş
Minik-1 _hilalim123_ off asıl eşi cahilmiş burda kaç kere denk geldi kaç korumayla hamile kalan her zaman risk vardır . Bebiş ceee eee deyince görür o rahatlığı tabi olan kadına olur
adaatuna _hilalim123_ benim yumurtlama günüm 20.gün genelde ovülasyon ile takip ediyorum ama her ay değiştiğini biliyorum. Arkadaşım reglden 2 gün önce gebe kaldı başka arkadaşım reglin bittiği gün. Yani herkesin farklı. Mutlaka korunması gerek. Süt de korumaz.
_hilalim123_ Minik-1 benim tahminimce iki çocuk birden büyüsün diye böyle bisey demiştir diye düşünüyorum eşi
_hilalim123_ adaatuna ozaman cok sıkıntı eşinin işinin garantiside yok Allah kolaylık versin inşallah olmaz yoksa çok zorlanacaklar aileler biyere kadar idare eder
Minik-1 _hilalim123_ bebeğim 15 aylık gecikme yaşadım ve kaç gün korktum ya ha olsa başım üstüne ama ikisini bi büyütmek annenin vereceği karar bence
_hilalim123_ Minik-1 bazı erkekler bunu düşünemiyor kardeşim ne diyim dicek bisey yok gerçekten yani takdiri ilahi sınav