4 aylık bebeğime günde 1 defa 10 mg vurdurduk 4 gün boyunca ilacı sonradan araştırdım kortizonlu ve çok ağır olduğunu okudum hiçbir faydası da görmedim snaki vurdurukca ağırlaştı durumu. Artik arastirmadigum için o kadar ağır ilacı bebeğime vurdurdugun için duusnmekten aglamakatna yoruldum.