gap bebeğinizin kilosu gayet iyi. 2 aylıkken benim bebeğimde 5 kiloydu. Gelişimi iyi ilerliyordu. Anne sütü ile maşaallah güzel kilo almış aslında. Siz kaç kilo olsun istiyorsunuz ki? Tombiş olsun istiyorsunuz herhalde ama her bebek bir değil. Kimi bebek fazla kilo alır, kimi bebek ortalama gider. Mama başlasanız bile alması gerekenden fazla almayacaktır. Kapasitesi belli çünkü. Benim sütüm yaramadı oğluma mesela. Hem anne sütü hem mama şeklinde ilerledik. Ne çok kilo aldı, ne hiç kilo almadı. Ortalama gitti. Fakat kuzenlerimin bebekleri sadece anne sütü ile aşırı kilo aldılar. Tabi iyi değil bu. Şuan çok çekiyorlar mesela. Benim bebeğimin gelişimi çok şükür çok iyiydi. 5 aylıkken oturdu. 6 aylıkken emekledi. 9 aylıkken yürüdü. Fakat kilolu olan kuzenlerimin bebekleri kilodan dolayı emekleyemiyor bile. Doktorları çok yemek yedirmeyin diyormuş. Yani bebeğe çok kilo aldırmak annenin iyi baktığı anlamına gelmiyor. Her bebek kendi kapasitesinde kilo alıyor veya almıyor. Kendinizi gaza getirmeyin hiç derim. Mama konusunda da sütünüz yetmiyorsa destekleyin. Mama kötü bişey değil en nihayetinde. Sütünüz yaramaz, kilo aldırmaz başka çareniz yok. Ek gıda İçin henüz küçük olduğundan mecbur başlayacaksınız ama keyfen başlamayın. İhtiyaç doğrultusunda başlamanızı öneririm. Sevgiler🌺