Hanımlar merhaba yeni katıldım happymomdan. Bugün 18 günlük olduk oğlum 2700 doğdu bugün 3 kilo olmuş daha 300 gr almış ebe bugün çağırdı 1 hafta sonra tekrar gel dedi. Sütüm yetmiyor mu oğlum emince göğsümde uyuyor ve uykusu da güzel bende sık sık emzirmeye çalışıyorum ne yapicam bilmiyorum. Ebe komposto kuruyemiş vs bol tüket dedi öneriniz var mı kilo alması için sütüm nasıl çoğalacak:(