Tucesahnnnn Oğlumun doğum günü ramazan bayramının ilk gününe denk geliyor 🤦 sizce ne zaman kutlamalıyım bayramın ilk günü kimse gelmez bir gün önce kutlayayım desem hem oruç hem arefe günü bebeği aynı gün doğan anneler siz nasıl yapmayı düşünüyorsunuz??
hsjsjsj Tucesahnnnn bizimde martta ramazana denk geliyor. Başka sehideyiz ailemiz gelince önden kutlamayı düşünüyoruz. Sizde sonra kutlayabilirsiniz
mesepalamudu16 Tucesahnnnn aaa ben bakmamıştım bizimde 10 Nisan 😃 bayrama denk geldiguni bilmiyordum 😊 bayramdan sonra kutlanabilir ancak 🙃
engteacherrr Tucesahnnnn kızımn da 9 nisan geçen sene yaptığım gibi çelime götürürüm evde de kendi kendimize pasta yeriz mum üfletrm o kadar 🙂🙂
Tucesahnnnn Melis1706 aaa evet mantıklı aslında eşimin doğum günü de 18 Nisan ikisini birlikte mi kutlasam ama çok geç olmaz mı bu sefer de 😕
Melis1706 Tucesahnnnn diger turlu ya iftardan sonra yapman lazim onada kimse gelmezki herkes anca oruc acio edio benim kizimin 26 indaydi 29 unda yaptim mesela mecburen o zaman yer boslugu bulmustum salon icin.esinle ayri kutla cocugunun ilk dogum gunuyse ozel olsun bence