Oğlum 9 aylık. 2 aylık olduğundan beri maalesef uyku konusunda aşırı zor bi bebek oldu kolik bir bebekti. Önce kucakta sallama sonra memede uyutma oldu rutinimiz. Her ne kadar bu beni çok yorsa da ağlama krizlerimiz olmadığı için razı oldum. Gündüz uykularımız da sorun yok ayına göre uygun saatte uyuyor ama gece uykusu aşırı problemli. Sorun hep aynı. Akşam 8 de uyku saati kısa sürede uyutuyorum ancak 20 30 dk sonra uyanıp tekrar uykuya dönmüyor sallıyorum emziriyorum hamakta sallıyorum yanında yatıyorum olmuyor bu sebeple uykumuz gece 12 -1 ve defalarca gece uyanıyor. Çalıştığım için artık patlama noktasına geldim nasıl bir yol izlemeliyim lütfen yardım bekliyorum