Merhaba sevgili anneler kızım 14 aylık olacak hala dişi çıkmadı yani çıkacak gibide değil gözle görünür birşey yok. Tüm kan değerlerimiz çok güzel bazen vitamin eksikliğinden geç çıkarmış ama bizde öyle bir durum çıkmadı. doktor 15. Aya kadar çıkmazsa pedadontiye ( çocuk diş) git kökleri varmı diye onlar bakarlar dedi. Bu durumu yaşayan var mı ?