Kızlar 4 aylık bir oğlum var. 10 gün öncesine kadar çok güzel konuşuyordu yani agu ınga filan kendince sesler çıkarıyordu birşeyler anlatıyordu sürekli ama 10 gün önce rahatsızlandı burun tıkanıklığı öksürük filan boğmaca dedi doktor atlattık çok şükür ama artık eskisi gibi konuşmuyor sesli çığlık atıyor sadece ama öyle konuşması yok hastalığından dolayı gelişiminin gerilediğini düşünüyorum yapabileceğim birşey var mı