Selam kızlar benim bebeğim var 5 aylık oldu normal doğum yaptım 40 ım çıktı regl oldum ondan sonra bidahaki ay olmadım hiç ondan sonraki ay oldum ondan sonra bidaha oldum mu olmadım mı hatırlamıyorum en son 17 sinde olmuştu geçen ayda 25 inde oldum daha olmamam gerekti akşam üstü bi akıntı gibi bise hissetim koştum iki parmak kadar kavrengi akıntı gibi oldu ondan sonra normal adet oldum kırmızı neden böyle olmuş olabilir ki sırtımda da biraz ağrı var korktum açıkçası normal regl oldum suan ama erken olması beni şaşırttı 😨