AlfaAnne bende 2 veya 3 ana öğün vermeye çalışırım.Tabi aralarda meyvesini yogurdunu ihmal etmem mutlaka veririm.Sabah kahvaltı tabii yumurtayı hala sevdiremedim binbir türlü tarif deniyorum ama bana mısın demiyoor.Öğlene doğru da meyve veririm.Ögle yemeğini yer.Yine ara öğün veririm.Akşam yemeğini hafif tutmaya çalışırım bazen yemek tarzı şeyler yerr bazen de muhallebi tarzı şeyler veririm.Tabii aralardaa bol boll cuk cukk yapar 😅 Bende düşünüyorum acaba çok mu az mı veriyorum diyee ama oğluma göre hareket etmeye çalışırım o canı isterse yerr belli ederr yanii canı istemezse dee yokk 😬 Benim tek sıkıntım yumurtayı asla sevdiremiyorumm bebişlerinizz yiyosaa taktik verir misinn ne gibi tarifler yaparsınız meselaaa 🥺🥳