Nidakilic Merhabalar, 20 aylık ikizlerim var yediklerinin hepsi günlük yapılan yiyecekler olmasına rağmen bir kızım 4 kere diğer kızım 3 kere kustu 2 saat içinde üşütme olabilir dedim ancak evdelerdi ve evimde sıcak sizce ne yapmalıyım önerisi olan varmı?
Ozlem2904 Nidakilic fazla m geliyor acaba? Yada refluleri olabilir? Şu sıra salginda var çok geçmiş olsun
Serapsfb Nidakilic benimde ikizlerim kusma arkasindan atesle basladi doktora gotrdum infulanza domuz gribi yani hic beklemeyin salgin var hemen onlem alin