Minigim38 Kızlar bebeğimin ensesinde döküntü oldu ama yediğinden mi antibiyotikten mi kaynaklanıyor anlayamadım. Bu ilacı kullanıp bebeğinde döküntü olan var mı? 3 4 gündür geçmedi hastaneye götürsem salgından korkuyorum
gulyabani Minigim38 yakın zamanda idrar yolu enfeksiyonu için kullandı benim kızımda da oldu ama öyle aman aman bi etki olmadığı için önemsemedim açıkcası zaten çok minik hafif oldu bırakınca geçti .
Mzif Minigim38 benim oğlumdada oldu o . Döküntü sonrası ishalde başladı hemen kestim ilacı dr a söyledim sadece makrol alerji yapmıyor. Her defasında söyleyin dr a ve eczacıyada söyleyin çoğu zaman yan ürün veriyorlar
Minigim38 Mzif isal yok şükür ama epilepsi hastası her ilacı kullanamıyoruz🤦♀️ makrol’u bir sorayım doktora teşekkür ederim
kdradaaa Minigim38 Aynı antibiyotikden bizimde oldu sırtına yüzüne kollarına attı hemen kestim ztn 4-5 güne solmaya başladı Dr. Götürdüm antibiyotik yapmış olabilir dedi