Adenmoms68 Gizmokzilla evet ama durumumu biliyorsun zaten ondan koydum gizoşum 😞satılmıyo bir umut koydum sen kesin alacaksan kimseye vermem asla ben sadece öyle hoşuna gitti sandım kesin alacağını düşünmedim
1anaa2evlat Adenmoms68 benim annem büyük bolcekte ben malesef kasabada kalıyorum Vera gelinligin karşı sokagindaalar
Adenmoms68 1anaa2evlat bende buralı değilim tam bilmiyorum buraları ama yinede baya öğrendim cevremi maraşlıyım deprem zamanında gelmiştim burda kalıyoruz artık belki görüşme şansımız olursa tanısmak isterim arkadaş oluruz belki kendi evime beklerim 🥰
1anaa2evlat Adenmoms68 valla inan bitane bile arkadaşım yok o yüzden bende acil arkadaş arıyorum siz yine merkezdesiniz ben köyde oldugum için hergun hiç byere çıkamıyorum😂
Adenmoms68 1anaa2evlat evet anlıyorım sizi bende merkezdeyim ama cok çıkamıyorum arkadas olabiliriz 🥰