Nurnur41 Kızlar kendi yaptığınızı nasıl saklıyorsunuz ben buzdolabında saklıyorum internette 4 günden fazla tüketilmez yazıyor ama büyüklerim tadı bozulmadıkca tüketebilirsiniz diyor? Bu konuda tam bilgisi tecrübesi olanlar bilgi verebilir mi?
kimbumadam Nurnur41 Süt ürünü ve mayalanmıyor. Bu yüzden buzlukta porsiyonlayarak saklamamız gerekiyor. Aynı şekilde labne de öyle
kuzeytobaby Nurnur41 bize bozuk gibi gelmeyebilir ama bebeğe zarar verebilir süt ürünü sonuçta, buzlukta saklayın.
Laydaren Nurnur41 Buz tüplerine doldurup buzluğa atıyorum. Dolapta hiç saklamadım. Kullanmak istediğimde 1 küp alıp atıyorum.
kimbumadam Nurnur41 3 ay diye biliyorum ama , daha az porsiyonlarda alıp ya da yapıp taze tüketilmesinde fayda var bence
Nurnur41 Laydaren teşekkürler bende artık böyle yapacağım buz tüplerini nasıl kapatıyorsunuz kapaklı baktımda plastik cogu bulmadım
Laydaren Nurnur41 Buzdolabı poşetine benzeyen buz poşetleri var. Her markette var neredeyse onlardan. Ondan alın. O da küp küp bölümlere ayrılmış şekilde