aybarsinannesi1107 Nazlieliz ben vanish kosla leke çıkarıcı kullanıyorum kaynar su ile birkaç saat bekletip yıkıyorum
_tosbiginannesi_ Nazlieliz çamaşır sodasıyla kaynar suda bekletip makineye atıyorum tertemiz çıkıyor 🤌
Aslininannesi Nazlieliz elite home çamaşır suyu tozu. Akşamdan sıcak suya karıştırıp çamaşırları içinde bekletiyorum sabah makineye arıyorum bembeyaz oluyor
_tosbiginannesi_ minyonzi Sıcak suyun içine çamaşırları koyuyorum üzerine yarım çay bardağı çamaşır sodasıyla 2-3 saat kadar bekletiyorum sonra da makinede yıkıyorum miss gibi çıkıyor gerçekten ☺️