tubask Merhaba, 30 günlük bebeğim gece gündüz memede kalmak istiyor. Acaba bir rahatsızlığı olabilir mi ? Başta 3.hafta atağıdır dedim ama bir süredir böyle geçmiyor..
aysebb tubask 40 ından sonra yavaş yavaş azalıyor şuan çook normal böyle olması bizde öyleydik. Hiç geçmicek sanardım tuvalete zor giderdim. Şimdi 2,5 aylık 5-10 dakikada doyuyor kendisi istemiyor emmek. Birde ataklar 5. haftada başlıyor diye biliyorum ben tablolar hep o şekilde 😊
emaynneee tubask ilk iki ay çok normal bu benim bebeğimde öyleydi sürekli memedeydi ağladıkça memede sakinleşiyordur doktor çok normal dedi ikinci aydan sonra acıktıkça emmeye başlıyo biz şimdi beş aylıyız üç bazen dört saatte emmek istiyor
gzdeylcn tubask şuan hala kendini anne karnın da hissediyor ve senin kokunu istiyor bence şükretmelisin bizde ilk 1 ay böyleydik hep memede uyumak istiyorduü sonra istememeye başladı zorla emziriyorum
wawas Bebekler 3 ay boyleymis benimde 33 günlük bazen 15 dkda bi bazen saat başı memede uzun uzunda emiyor. Çok sikayetciydim istemiyordum yorulmustum cok. Sonra herkes bana sonra isteyende emmicek istesende kucaklayamicaksin tadını çıkar bende öyle yapmaya karar verdim. Karni agrir emmek ister uykusu gelir emmek ister karni acıkır ister ben onun yaşam kaynağıyim. Sabredecez ve geçecek ilerde güzel hatırlamak gerek emerken yüzünü seyredin masumluğunu görün yeterli oluyor zaten
mzzz Benim bebeğimde öyleydi canım saatlerce emiyordu kilo alımı iyise ya senden ayrılmak istemiyordur yada gazı vardır ilk 3 ay oluyor böyle 2.5 ay böyleydi sonra 3. Ay meme reddi yaşadik emzirmek için 40 takla atıyorum 😂😂 annelik kolay değil😂
Semra_deger23 Keşke benimkide öyle olaydı emeydi sürekli benim bebeğimde hiç emmek istemiyor zorla emziriyorum resmen ağlıyor kendini parçalıyor ama mecbur emecek