Uykusuzanne Kızlar 15 ayin üstüne adet oldum ve spral taktırdım. Bu ay gene adet olunca çok felaket şekilde olmaya başladım bas edemiyorum resmen spraldan mu yoksa şu zamana kadar hiç adet olmamakdan mi😔
T-24 Uykusuzanne spiralden oluyor benimde aynısı haziranda taktırdım ilk 3 gün felaket yani bazen depend kullanıyorum ayrıca 10 gün sürüyor
Yasedem Uykusuzanne bende de öyle oldu ama düzeliyor canım 2-3 ay öncesine kadar inanılmaz kanamam oluyordu 1 saatte 3 ped değiştirdimi biliyorum ama düzeldi düşün 1 senedir var bende spiral son üç aydır daha azaldı normale dönüyor yani
Cemremmmmm Uykusuzanne tatlım spiralden sonra ilk 4-5 Ay yogun kanama ve şiddetli ağrı olabilir demişti doktorum.
Sumis35 Spiralden olabilir ben de taktırdım ama tam tersi takildigindam beri adet olmuyorum ilk 3 ay normalmiş bakalım sonra nolcak
Ankarali Sumis35 bir ay oldu ben taktirali ve iki gün önce adet olmam gerekiyordu hala olmadım içim içimi yiyor valla kaydı mı hamile mi kaldım vs diye
Ankarali Ben de bir ay oluyor taktirali kontrole gidecem, benim de karnım çok ağrıyor yani hergun ağrıyor sizce hergun ağrıması normal mi eğer bu hep böyle gidecekse cikarttirmak istiyorum ben
Sumis35 Ankarali 3 ay boyunca vücut onu atmaya çalışıyormuş zaten yabancı cisim diye kimisine gerçekten yaramıyor 3 ay geçince aynı olursa çıkarttirirsin
Sumis35 Ankarali 1 ay geçtiyse kontrole git baktır canım ben 1 ay boyunca korundum sonra tekrar kontrol ettirdim 1 sene sonra yine gel dedi