Gunesnil_23 Kızlar ben ilk doğduğundaki kokusunu unutamıyorum bide ilk kahkahalarını unutmuyorum yolun başındayız daha şimdilik bunlar bebeğim 4 ay 17 günlük ♥️♥️
durukusunannesi_ Gunesnil_23 yaaa benim kızım 14 aylık bir kaç ay önce onu oyun parkana götürdüm oynadı koştu istediği gibi sonra çıkartırken kucağıma aldım bir anda öptü içim eridi o an orada hala da hatırlayınca aynı duygu
Sevval1507 Gunesnil_23 ilk kokusunu,babasına ve bana ilk gülüşünü, daha çok küçük olmasına rağmen ( 5bucuk aylık) annnissss diye ağlamasını❣️❣️uyumadigi geceler bana attığı gulucukleriii rabbim hayırlı günlere koysun hepsini her anları mucize gibi😍💚🥲
Gunesnil_23 Eymeninannesiiiiiiiiii Çok güzel bir duygudur Daha benimki anne demedi ama eminim güzel bir duygudur ♥️