4 ay 24 günlük kızım 2 haftadır enteresan hallere girdi son 1 haftadır iyice arttı emmiyor uykusu gelince tam uyuyacakken aglıyor önceden bir uyku düzeni yapmıştım bez değiştirme gecelik giyme ve emerek 9 buçukta uyuyordu şimdi de yapıyorum ama tam uyuyacakken cıglıkla ağlamaya başlıyor sallıyorum çok zor uyuyor bu atak geçince bunlarda geçer mi eski düzeni oluşturabilirmiyim düzelir mi