Bir kaç soru :)
9 aylık bebeklerinize neler yediriyorsunuz veya yedirdiniz?
Mamayı günlük ne kadar içiyor?
Öğünleriniz nasıl ölçülü mü yoksa yediği kadar mı?
Uyku düzeni nasıl?
mesela sabah uyandı ilk olarak kahvaltı mı yoksa mama mı ? Beslenme saatleriniz nasıl kaç saat aralıklarla yediriyorsunuz.
Benim bebeğim uyurken mama ile uyuyor o yüzden sizinkiler nasıl ve ek gıdayı az mı yiyor onu merak ediyorum belki uyurken mamayı bıraktıracağım ona göre