Merhaba bebeğim doğduğundan beri onu bırakıp da bir yere gitmedim. Annem bebeğimle ilgilenirken 1 saatte olsa artık dışarda bir cay icmek istiyorum. Manuel sut sağma makinası almayı düşünüyorum. Bu konuda pek bilgim yok maalesef.Ne zaman ve ne kadar sut sagmak gerekiyor? Ve kullandığınız memnun kaldığınız markayi da önerirseniz sevinirim.