14,5 aylık bir kızım var, alt sağ azısının bi ucu görünmüş ama henüz patlamadı derinin altında elimle dokunduğumda dişi hissediyorum 1 aydır böyle çok yavaş ilerliyor aşırı hatta olağan dışı bir salyası var bir haftadır baya mızmızdı geceleri ağlayarak uyanma felan oluyordu bugün mızmızlık tavan yaptı, akşamda 37,5-38,2 civarında ateşlendi dolven verdim rahatladı biraz oynadı şimdi uyuyor. Üst köpek dişlerde baya sivrilmiş beyaz beyaz görünüyorlar uçları ama patlatamadı henüz. Sorum şu sizin çocuklarda azılar çıkarken ateş oldu mu? Böyle yavaş mı ilerliyor azı dişler? Birde salgın var malum ama eşimde bende hasta değiliz, belirtide yok. Hasta kimseyle temasta etmedik. Çözemedim valla.