prensesko soğuk algınlığı kendi kendine iyileşen bi hastalık zaten. Soğuk algınlığı ilaçları tedavi etmez sadece ağrıyı ne biliyim geniz akıntısı mı filan hafifletir. Ağrı için calpol verebilirsiniz. Ihlamur içirebilirsiniz. Takviye kullanabilirsiniz.