zynpdyg Bebeğim 4 aylık hiç yastık koymuyorum normalde ama annem , kayınvalidem gelince veya onlara gidince illa bi kafasının altına yastık koyuyorlar ben mi yanlış biliyorum onların yaptığı doğru mu bilemedim .
Gokyuzumm zynpdyg normalde 1 yaşa kadar yastik önerilmiyor bize doktor öyle söylemişti. Ama büyükler dediğiniz gibi illa bı yastık bıseu koyuyorlar 😅
Aryaderin zynpdyg ben koyuyorum boğulma vs olmasın diye çok yüksek değil ama kafasını bir tık yüksekte tutuyorum
Gokyuzumm zynpdyg aynen öyle ek gıdaya geçincede ne bulurlarsa yedirip biz size yedirdik biyeriniz mi eksildi diyecekler 😅😅🤦🏻♀️
Gokyuzumm zynpdyg Bende belli bir aya kadar yastik kullanmadjm ama bizimki başını rahat ettiremiyor. İnce bı yastık kullanıyorum ama artık ortopedik bı yastık arayışındayim 🤗
ElifBuyukk zynpdyg ben iki aylık olduktan sonra yastıkla yatırmaya başladım ama bebek yastığı tabi incecik zaten
Gokyuzumm zynpdyg Bizimki 21 aylık hala engel olduğum çok şey var çikolata cips ne bulurlarsa vermeye çalışıyorlar 🤦🏻♀️
Kerem_k1 zynpdyg ben ayağımda sallayarak uyutuyorum küçüklüğünden beri altından yastığı alınca yada yastıksız yatırınca uyumazdı oğlum. O yüzden incecik bi yastık kullandım hep. Sonra dönmeye falan başlayınca zatn kendisi yastığı kendisi atmaya başladı. Kullandım evet ama iki yaşa kadar önermiyorlar. Aslında çocugunun ne istediği de önemli biraz. Ben yastıksız 6 ay yatıramadım ama reflü yatağı gibi birşey kullandım yada boyun yastıkları olur ya hani kafa şekline göre şekil alanlar sorun yaşamadık.
morlu_baby zynpdyg bu zamana kadar yastık kullanmadım suanda 14 aylık 20 gündür hasta kusma felan oluyordu ne olur ne olmaz die su 2 haftadır ınce bir yastık kullanıyorum ama sanki rahat etti gibi daha rahat nefes almaya başladı felan iyileşince kullanırmıyım bilmiyorum 🤷♀️
bebegim541_ zynpdyg reflüsü var sürekli kusuyo diye koyuyorum 3 buçuk aylık,ama kızımda 2 yaşına kadar koymamıştim