Bblt Kızlar iyi akşamlar emzirirken cerazette kullanan oldu mu bir sakıncası olur mu emzirme döneminde.
yagizcinarsmom Bblt adetimi kesti benim ama hala kullanıyorum sadece ara kanama oldu hemşireye sordum normal dedi
Bblt Ayse4252 hmm ben zlynda kullanıyordum oda 380 TL olmuş baktım başka bir hap var mı diye cerazetteye iyi diyen çok olmuş sorayım dedim.
hsjsjsj Bblt yeni kullanmaya başladım mide bulantısı yaptı yan etki olarak ama zamanla geçeceğini düşünüyorum