bebegimileogreniyorum 3 saatte bir 150 cc içiyor gecede 1 kez kalkıp 5 gibi mama yiyiyor siz nasıl veriyorsunuz ek gıda yemiyor çünkü sadece mama içiyor artık biraz yemekte yesin istşyorum ayın sonunda yaşına giricek
Liya01 bebegimileogreniyorum 10 gün sonra 1 yaşına giricek kızım var bu aralar devamlı emmek istiyor yemek yemek istemiyor anlamadım ki 1 yaş sendromu mu nedir bu 2 haftadır uykuda yok geceleri devamlı kalkıyor emmek için uyumuyor mızık mızık çıkan bi dişte yok Şuan ay sendrom filansa çabuk geçsin inşallah ya 🥹
Hanifeelif Benim oğlum 11 aylık Benim oğlum da mama ile besleniyor ayağıma koyuyorum YouTube’dan Ceviz Adam şarkısını açıyorum öyle oyalanarak ağzına veriyorum Bir de onu sevdiğim şeyler varsa öyle deniyin verebilirsiniz
Bernayusuf65 Benim oğlum da 11 aylık ek gıdaya dair hiçbir şey yemiyor telefondan müzik aciyirum ona rağmen yemiyor ağzında tutuyor bana yardımcı olun lütfen
bebegimileogreniyorum Bernayusuf65 Dün gece sadece akşam 9 da verdim mama gece kalktığında su verdim sabah 8 de mama verdim sabah bir yumurta yedi sanırım mama verdiğimiz için tok oluyorlar yemiyorlar
Beril4226 9.ayindan sonra ek gıda ağırlıklı olması gerekir diye biliyorum 11. Ayına girecek kızım sadece sabah ve akşam 125 CC içiyor
bebegimileogreniyorum Beril4226 Bende sabah akşam150 cc vericem bundan sonra sadece peki kaç öğün yiyiyor ek gıdayı
Arasinannesi20 Benimkiside aynıydı doktor aç bırak dedi işe yaradı aç bırakıp mama vermedim yemeye alıştı arada gene yemiyor ağlıyor çok dayanamadığım zaman veriyorum
bebegimileogreniyorum Liya01 Emen bebekler 1.5-2 yaşa kadar gece kalkıyor diye bilşyorum su vermeyi deneyin susuyorsa emzirmeyin
Leo2020 Bernayusuf65 mama verdiğiniz için karnı doyuyor yemiyor benim oğlum da öyleydi. Doktor bize o dönem günlük en fazla 450 cc yeter onu da gece vermeye çalış demişti. Hakikaten mama azalınca iştahı bir tık düzeldi. Bir süre sonra mama beslenmesi için yeterli gelmiyor zaten ek gıda alması lazım
Arasinannesi20 Bernayusuf65 acıkmaya başlayınca ağlanıyor zaten bi kaç gün sonra da alışıyor mama kolayına geliyor ama ek gıda alması lazım benim oğlumda çok zayıf mama yetmiyor bi yerden sonra sadece gece yatarken veriyorum
Bernayusuf65 Arasinannesi20 ben zaten gündüz mama vermiyorum gece veriyorum gunduzde elimden geldiğince yedirmeye çalışıyorum
Beril4226 bebegimileogreniyorum 3 ana öğün iki üç kerede ara öğün Ara öğünde meyve yoğurt seklinde veriyirum bazen çok az irmikli mama yapıyorum yemek yemediği zaman o tarz mamaları seviyor
Beril4226 bebegimileogreniyorum Tarhana çorbası mercimek çorbası ıspanak yemeği onun haricinde biz ne yiyorsak oda yiyor