adeninannesi06 Bebeğim konak oldu dün zeytin yağı ile temizledim yıkadım sabah kabarmış iyice kabuklanmış bugün de yapsam zararı olur mu acaba
BirCivcivannesi_ adeninannesi06 yok olmaz ben üç gün üst üste yapmıştım zararı olmadı aksine saçları gurlesti
adeninannesi06 etuerk duşa soktum dün bugün de yaparsam hasta olur diye korkuyorum evim sıcak ama bilemedim
BirCivcivannesi_ adeninannesi06 yoyo hayır ben hergun yaptırıyorum üstelik ev klimalı başka isinma.yok siz düşünün bir defa bile usutmedi banyo uygun ortamda sıkıntı yaratmaz hızlıca yıkayıp sararsaniz hiçbir sıkıntı olmaz bana güvenin😊
etuerk adeninannesi06 ben 2 günde bir duş yaptırıyorum duş yaptırdığım günlerde zeytinyağı kullanıyordum. Benim oğlanın kafasında az olduğu için 4 5 yıkamaya geçti. Ayrıca mustelanın konak şampuanı var onu da almıştım ben faydasının olduğunu düşünüyorum