Busragokceberra 27 aylık kızım var. 21 günlük de bir kızım var 😄
Ben tek basıma bakarım ssnaıyırudm ama aslaaaaaaa olmuyor. Biz babamla yasıyoruz zaten. 11 gün anneannem de kaldım büyük kzıım cok sıkıldı olmadı eve gectik. Büyük kızıma babam bakıyor gönlünü yapıyor küçüğe ben bakıyorum ki bazen agladıgında falan anlamıyorum yada gazını vıkaramıyorum babam yardım ediyor. Bazen yemeği falan babam yapıyor. Uykusuzluk bir yandan. Tek cocuk olunca o uyudugu da sende uyuyorsun ama 2 cocukla asla uyunmuyor. Biri ytasa biri uyanıyor ki büyük kızımın öğlen uykusu 1 saat zaten o arada bebeği emzir altını cıkar gazı derken 1 saat gecıyor uyumaya dinlenmeye vakit kalmıyor. Tek olsam cok yıpranırmışım onu anladım.
2.bbebeği isteyerek planlı yaptık. Eşimde yardım ediyor evde olunca yada işten gelince. Düşündüğüm gibi olmadı ama buna şükür hiç yardımcısı olmayanlar var sonucta z😇🥴