Feride10 çok geçmiş olsun. 3 aylık bebeğim.10 gündür beri öksürük, Burun tıkanıklığı,balgam, hırıltısj vardı. 5 gün enfluvir kullandık. Şikayetler geçmeyince Cortiar kullanmaya başladık bu süre zarfında her gece acileydik. Kendi doktorumuzs geldik. Ventolin ve bir ilaç daha kullanmaya başladık ismini hatırlayamadım. P.tesi kontrole gelin dedi. Ama şikayetlerde azalma olmadi ağlama krizine giriyordu. Dün yatış verildi. RSV pozitif geldi enfeksiyon değeri yüksek çıktı.Sürekli oksijen alıyor. Ve buhar tedavisinde,serum takılı. Şuan aşırı salgın var. Herkes hasta. Bence doktora götürün. Ciğerlere inmesin Allah korusun.