Kızlar ben bir buçuk ay önce doğum yaptım. İlk ay içinde anne sütü ve mama verdim ama mamayı çok az verdim ve genelde kustu ya da istemedi. İlk ay kontrolünde doktor mamayı keselim sadece anne sütü ver dedi. Bazen sürekli memede durmak istiyor memede uyuyor. Asıl sorunum şu ne zaman sağım yapsam başta geliyor sonra duruyor 20-30 ml süt çıkıyor. Elektrikli pompayla sağıyorum. Elimle bakıyorum süt var çocuk kilo alıyor, çişini kakasını düzgünce yapıyor. Ama sağdığımda asla gelmiyor acaba emiyor ama süt gelmiyor mu diye düşünüyorum üzülüyorum böyle bir şey yaşayan var mı?