arttevhide canm benmde bebegm 4.5 aylik 1-2 haftadir aliyor emzigi, onceleri almiyordu, öğürüyordu bile. Sonra hafiften hasta oldu gibi emzige parol surup degdirdim braz o sekilde azck emdi snra yine birakti, 2-3 kere oyle denedim ve o zmanadan beri emmeye basladi,pekmezli su da deneyin diyorlar ama ben denemedm tabi hc bsy dyemem smdi. Ama eger surup varsa minicik igne ucu kadar bile degse o anlar ve emer inşaallah