Bilgis olan varsa yazabilirmi lütfen😔
Geçtiğimiz Nisan ayına kadar kızımı emzirdim bir senenin sonunda yüz felci gerçirdim mecburen bıraktık sütü yaklaşık bir sene oldu sayılır büyük bir göğsüm yoktu ama şuan hiç yok şekildi resmen ve ucu kabuklanmaya başladı son bir haftadır sıtma tutuyor sağ göğsüme asla dokunamıyorum kendi kendine akıntı oluyor bugün kadın doğuma gittim süt salgılanan hormona baktı normal çıktı değerim Buda çok ciddi bir durum vakit kaybetmeden genel cerrahın görmesi gerekiyor dedi yarın sabah genel cerraha görüneceğim bilgisi olan başına gelen var mı saatlerdir salak gibiyim o kadar korkuyorum ki 😔