Oğlum çok mu şımarık yoksa tam yaşını mı yaşıyor anlamadım. 28 aylığız ama iki dakika oturmaz laf dinlemez sürekli koşturmaca koltuklara çıkma zıplama üstümüze örülme yapma dediğimiz şeyleri yapma, şimdi yanımda annem var anneme çok takılıyor gidiyor kadının üstüne bişeyler atıyor gülerek yapma dedikçe yapıyor. Üstüne atlıyor. Bugün koltukta uyuyakalmışım geldi kafama kaç kere vurdu o kdr ağır ki eli anlatamam. Saçımı çekme dedim geldi saçımı çekiyor oğlum yapma canım acıyor diyorum gülerek daha çok yapıyor. Perdeye asılıyor falan. Tuvalete çil yaptırıyorum terlikleriyle odaya geliyor çıkar diyorum yok hiç dinlemeden koşup odaya geliyor. Bizim yatakta zıplıyor kendini atıyor ordan oraya düşecek diye korkuuorum bi gün bi yerlerini kıracak diye ödüm kopuyor. Evin içinde bi kanepeden bi kanepeye atıyor kendini. Oyuncak oynuyoruz güzelce iki sn kendi oynamaz hep benimle oynar güzelce oynarız sonra gider anneannesine atmaya başlar legoları. Boyana yaparız asla benim dediğim yeri boyamaz kendi kafasına göre çizer karalar sonra masaya geçer masayı karalar sonra dolabı karalar buraları karalamasına müsade ediyorum sadece duvarı boyayamazsın diyorum ve bu konuda netim. Bugün ilk defa duvarı boyadı. Her şeyi gülerek yapıyor inanılmaz gıcık oluyorum artık🙂 Dışarıda çıkamıyoruz. Malum çok soğuk. Onu da anlıyorum enerjisini böyle atıyor belki de ama çok mu şımarıkça hareketler bunlar yoksa normal mi anlayamadım sizin çocuklar ne durumda ?