Kızlar 2,5 yaşında bebeğim var. Oldum olası uyumayı sevmez hep direnir, nadiren sorunsuz uyumuştur… Sallayarak da uyuyor, kucakta da, yanına yattığımda da… Bebeğimde olmadıysa bile bende uyku artık bir travma, uyku saatleri gelsin istemiyorum… Ama son 10-15 gündür o kadar çok direnip, saçma sapan davranıyor ki ben hiç bir çocukta daha böyle bir şey görmedim. İstemiyor diye gündüz uykularını bıraktım belki gece erkenden uyur diye ama yok. Uyku lafını duyduğu an deliriyor çocuk. Gel diyor yanına gidiyorum gelme diye ağlıyor gidiyorum gitme diye ağlıyor, kucağıma alıyorum alma diye ağlıyor bırakıyorum bırakma diye ağlıyor. Yat diyor yatıyorum yatma diye ağlıyor, kalkıyorum kalkma diye ağlıyor… Durumu anlatabildim mi bilmiyorum bunlar 1 uyku için olan şeyler kriz olarak yaşanıyor. Uyku ile uyanıklık arasında kalıyor ve peş peşe uyucam diye ağlıyor hemen ardından uyumayacağım diye ağlıyor🤦🏻♀️Genelde gece 9.30 10 gibi uyuyor gündüz uykusunu bıraktığı için sabahta 8 gibi uyanıyor. Çok uzun oldu farkındayım ama başına gelen lütfen yardım etsin🙏🏻