Beratim17 geçen yatakta yatıyordu wcye gidip geldin uca kadar emeklemis sekiz aylık kızım ödüm koptu bisaha Asla koymadım beşiğinde yatırıyorum bazen koyuyorum ama her yerde sur gibi yastık yigipta çocuğumun kafasını kazara çok çarptığım oluyor bide düşürüp iyice vicdan azabı çekemem üstüne kesinn kv bakamiyorlar kızımm sana der diye onlara inat çok oyi bakicam