Merhabalar, ikiz bebeklerim 12 ayları bitecek. Doktorumuz d vitamini dışında ilaç vermedi. Normalde bazı kişiler balık yağı ya da boy uzamasına destek gibi başka takviyeler de kullanıyor. Mesela balık yağına bu ay gerek yok falan dedi bizim doktor. Merak ediyorum her bebek takviye kullanıyor mu? Benim bebeklerim prematüre doğdu gelişimleri alt sınırın üstünde yani kötü değil ama mükemmel de değil. Acaba takviye ilaç kullanımında doktoru darlamalı mıyım bilmiyorum bu ay :/ kiminle konuşsam bi takviye kullanıyorlar. İlla şart mı sizce gelişim için, sizler neler kullanıyorsunuz ?