aselinaninannesi Anneler merhaba biz 4 aylık olduk sağlık ocağından demir damlası verdiler ama yorumları falan iyi değil di güvenmedim bende ocean microfer aldım içerisinde serumu var ne kadar vermem gerekiyor kaç damla yada kaç ml teşekkür ederim şimdiden 🌼
bsa23 aselinaninannesi kilosuna göre damla sayısı genelde bu tarz derler ama doktorunuza sorun yinede ben başladığımdan beri öyle kullanıyorum 🙏🏻
Madammm aselinaninannesi tam olarak adı nedir kutunun rengi nedir trendyoldan alsam mı acaba bende eczane farkeder mi ki bende Alican o yüzden soruyorum
anonim99 aselinaninannesi kilo başına 1 damla canım. Ben öyle biliyorum o şekilde veriyorum 9 kiloydu doktorum 9 damla ver dedi
kubra717_ aselinaninannesi Canim bende hem d vitaminini kullanıyom simdi yeni demiri aldım ikisi ocean icibde 0.5 ml yaziyo bir mil ver dedi doktor yaniiki kere vermiş olcan bunda kilosuna göre verilmiyo yani
hndathn Kaç kiloysa o kadar damla veriyordum ben hep kilosu arttıkça damla sayisinida arttiriyordu doktoru kizimin
aselinaninannesi Madammm ocean microfer adı kutusu da kırmızı benim bugün başlamam gerekiyordu o yüzden kargo bekleyemezdim o yüzden eczaneden 250tl ye aldım fiyat farkı da 30 40 TL faln trendyol daha uygun bundan sonra bende ordan alıcam 🌼
Maka_Paka Madammm İnternetten almayın bence. Hangi sıcaklıklara maruz kaldıklarını bilmiyoruz. Eczaneden almak daha sağlıklı 🌸
aselinaninannesi anonim99 evet duymuştum onu sağlık ocağının verdiği dama 6 damla ver dedi onu veririm diye düşündüm o yüzden başka damla sormadım eve gelip araştırdım içeriği pek de iyi değilmiş ocean aldım bende bakalım yarın doktora soracağım teşekkür ederim 🌼
aselinaninannesi kubra717_ eczacı da 1ml çok olur 0.5 merhaba ver dedi öyle yaptım bende ama doktora bi sorucam yinede teşekkür ederim 🌼
AnnaGloria aselinaninannesi kilosuna göre damlasi örneğin bebeğim 6500 kg iken doktorum 6 damla ver dedi aynı marka bu arada sabah akşam ver demişti şuan 7 damla veriyorum
Maka_Paka Sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum. 7 kiloyuz 4 damla verecekmisiz. Verdikten sonra nemli bezle ağzını temizle dedi doktorumuz.
anonim99 Uraztos bazı yorumlarda bende öyle okudum ama net bişe diyemiyorum canım doktorunuz ne dediyse onu dinleyin en iyisi 🤷