aselada0 Selam kızlar. Biz 5ay 22 günlüğüz evde tartımız var. Son 20 gündür neredeyse 200 gram anca almış almamış. Sizin bebişler nasıldı bu ayda. Çok üzülüyorum sütüm yaramıyor mu artık ya
Kubrayuksel aselada0 Merhaba bu 5.ayda ne var bilmiyorum ama benim oglum ve 2 arkadasimin cocuklarida o ay sadece 200 grm almisti korkmayin ek gidaya ufaktan baslicaksiniz zaten hemen alicaklar o donemde :)
Tazeanneyimbenn aselada0 bugün 5.ay kontrolümüz vardı biz de 250 300 grama yakın almışız merak etmeyin doktor çok normal dedi beşinci aydan itibaren bebekler hareketlenmeye başladığı için eskisi gibi yüksek miktarda kilo alımı olmazmış zaten
aselada0 Tazeanneyimbenn evet çok hareketlendi gerçekten sürünerek dönerek her yere gidiyor artık peşinden koşturuyor şimdiden🥹 ben onun kadar hareket yapsam herhalde iğne ipliğe dönerdim 😵💫
Syds Benim oglumda öyle oldu ve stresten sütüm kesildi yetmiyor mu aç mı kalıyor derken 6 ayda mamaya başladım 😔 sabırlı olun sütünüzü etkilemesin