Ortalama bir iki aydır kızım sürekli emerken amuda kalkar gibi ayağa kalkıyor zıplıyor sonra tek ayağını da havaya kaldırıp kendi ekseninde 180derece dönüyor ve emerek uyuyan bi bebek artık uyutmaya çabalamak işkenceye dönüşüyor var mı bebeği böyle olan ya da tavsiyesi olan çok yoruldum artık