Bende alt açarak uyandırıyordum diğer türlü çok uyanmıyordu ama sarılık olduk 2 saatte ve saatte bir emzirmeme rağmen dikkatli olun 3 saate kadar normal gün içinde çok emmişse ondan da kalkmıyorlar hemşire öyle demişti zorlama uyusun acıkınca zaten sinyal verir demişti