Benim oğlumda 34 haftalık doğdu 3 kere yogunbakimda yatti son yattığında bağırsak enfeksiyonu olmuştu o yüzden rotavirusten şüphelendi doktorlar çok şükür temiz cikti
Hastaneden çıkar cikmaz hemen yaptırdım hic bi zarari yok zaten icirilen bi aşı menenjitleri de yaptirdik ilk dozlarımız tamamlandı 5.ayda 2.dozlari olucak
Biraz pahalı ama canlarından kıymetli değil sonuçta