Merhaba anneler. Bebeğim 4 buçuk aylık sayılır. Kola fanta çok tüketen biri değilim ama arada bir içmenin zararı olur mu acaba? Emzirirken içilmemesinin sebebi bebeğe gaz yapar diye mi genel olarak zaten zararlı bişey tabii de bazen yemeğin yanında falan da başka içecek bişey olmuyo yani. Bebeğim doğduğundan beri gaz yapar diye yemek ayırt etmedim hiç her şeyi yedim ama gazlı içeceklerden uzak durdum çoğunlukla