CaninannesiCemre içini max derecede 5-10 dk ısıtıyorum ben sonra kapatıp sıkıyorım o sıra başka işler yapıyorum artık 30-35 dk sonra açıp sihirli sünger var şok 101 de satılıyor onunla bastırak siliyorum çıkıyor. Hatta bu aralar yine yapacağım domol alacağım da bi fırsat olmadı.
Eğer sizde o işe yaramadıysa şok 101 gibi yerlerden alıyorum ben highgenic fırın ocak temizleme köpüğü var oda güzel işe yarıyor .
Bi kaç kez duruluma yapıp en son kapağı açık fırını çalıştırıyor en sonda içine sirke koyup 10-15 dk sirke ile çalıştırıyorum